Wiadomości

CO CIEKAWEGO DZIEJE SIĘ W SZKOLE?

Wycieczka do Włoch

Przedstawiamy relację - dzień po dniu
Od piątku grupa uczniów i nauczycieli z naszej szkoły poznaje urokliwe zakątki przepięknych Włoch. Swoją przygodę rozpoczęli od zwiedzania Wenecji z Placem i Katedrą św.Marka. Dzień kolejny to podróż przez Toskanie z pobytem w stolicy renesansu -Florencji. Za nami Plac Katedralny,Kościół św. Krzyża,  Most Zlotnikow i wiele innych,  pięknych miejsc.
Nadszedł czas na stolicę Włoch. Rzym oczarował wszystkich. Udało nam się odwiedzić wiele wyjątkowych miejsc. Byliśmy w Watykanie, Bazylice św. Piotra, Panteonie... Zobaczyliśmy wiele urokliwych zakątków tego miasta. Zmęczeni, ale jakże radośni wróciliśmy na nocleg do hotelu :) To był wyjątkowy dzień!
Nadszedł czas na Rzym antyczny i Monte Cassino - grupa jak zwykle nas nie zawiodła. Po zwiedzenia Klasztoru i wizycie na polskim cmentarzu udaliśmy się do antycznej części stolicy Włoch. Koloseum, Forum Romanum i Łuk Triumfalny to nasze główne przystanki. Po drodze udaliśmy się także do Katakumb św. Kaliksta - podziemnej nekropolii, w której spoczęło ponad pół miliona osób. A jutro już ruszamy na północ.

Kolejny dzień. Dzisiaj byliśmy wizytą u św. Franciszka i św. Klary z Asyżu - to był wspaniały spacer ulicami średniowiecznego miasta. Czas naszego wyjazdu dobiega końca. Dzisiaj nocujemy w kurorcie nad samym Adriatykiem, zatem kąpiele zaliczone.

Na zakończenie naszego pobytu we Wloszech pojechaliśmy do parku rozrywki- Mirabilandii. Tam spędziliśmy ma zabawie niezapomniane osiem godzin. Zmęczeni ale zadowoleni wyruszyliśmy w drogę powrotną do Polski. Do zobaczenia juz w poniedziałek; )

Napisz do nas

Jeśli masz jakieś pytania do naszej szkoły, wyślij wiadomość przy użyciu formularza kontaktowego.
Imię*:
Nazwisko*:
Twój e-mail*:
Pytania, uwagi*:
Proszę przepisać tekst z obrazka*:
wczytywanie danych z serwera, proszę czekać