Wiadomości

CO CIEKAWEGO DZIEJE SIĘ W SZKOLE?

Wycieczka klas pierwszych

Niespełna miesiąc temu pierwsze klasy wraz z wychowawcami wybrały się na wycieczkę po historycznych miejscach Polski. Zawitaliśmy do Gniezna, Biskupina oraz Poznania. Te trzy miasta zwiedziliśmy w dwa dni, co było nie lada wyzwaniem. Pierwszym punktem wyjazdu były znane zabytki - Mysia Wieża, Brama Gnieźnieńska i Zamek w Gnieźnie. Po wielu godzinach zwiedzania dotarliśmy do ośrodka, w którym spędziliśmy noc. Zanim jednak każdy ułożył się wygodnie w łóżku, śpiewaliśmy, tańczyliśmy, biegaliśmy, a przede wszystkim - świetnie się bawiliśmy! Było karaoke, które okazało się strzałem w dziesiątkę. Każdy z nas co najmniej raz wstał i zaśpiewał z całą grupą tekst ulubionej piosenki. Ta chwila okazała się nie tylko okazją do zregenerowania sił na następny dzień, ale również momentem, w którym mogliśmy się lepiej poznać. Drugi dzień wycieczki był równie ciekawy. Zaraz po zjedzeniu śniadania udaliśmy się do pokoi, aby zabrać walizki i spakować je do autokaru. Zaraz potem ruszyliśmy w dalszą drogę. Najciekawszym przystankiem była Osada w Biskupinie. Mogliśmy tam na własne oczy zobaczyć, jak żyli ludzie miliony lat temu. Następnie - Starówka w Poznaniu oraz piękne kościoły i katedry. Dwa dni to zdecydowanie mało czasu, aby móc zagłębić się w historyczną mapę Polski, ale nam udało się bardzo dobrze wykorzystać ten czas.
Maksymedialna Julia Ołdakowska, kl. 1c

Napisz do nas

Jeśli masz jakieś pytania do naszej szkoły, wyślij wiadomość przy użyciu formularza kontaktowego.
Imię*:
Nazwisko*:
Twój e-mail*:
Pytania, uwagi*:
Proszę przepisać tekst z obrazka*:
wczytywanie danych z serwera, proszę czekać